Alig hogy elkezdődött az iskola, máris egy gyönyörű kiránduláson vettünk részt, mert szeptember 5-én, csütörtökön elindultunk három napra Szerbiába.

Első programjaink Szabadkán voltak. Itt megnéztünk egy kilátót, ahonnan beláttuk szinte az egész várost. Ezután elindultunk Újvidékre, az Európa Kollégiumba, első szálláshelyünkre.

A szállás elfoglalása után megnéztük a Péterváradi Várat, majd a Duna parton vacsoráztunk.

Másnap reggel Bácsra indultunk, hogy a bácsi várat is végigjárjuk, majd következő megállónk Zombor volt, ahol városnézés után elfoglaltuk új szállásunkat. Este a szállodából átmentünk a Magyar Polgári Kaszinóba, ahol finom vacsora várt minket, majd késő éjszakáig buliztunk a minket vendégül látó magyar anyanyelvű szerb diákokkal.

Szombaton reggel Horvátország felé indultunk haza, hogy megállhassunk még útközben megnézni a Batinai Emlékművet.

Hazafelé a buszon a kiránduláson készített fotóinkat nézegettük, mindenki sajnálta, hogy nem hosszabb időre jöttünk.

Nagyon jól éreztem magam a kiránduláson, érdekes embereket, helyeket ismerhettünk meg, és az osztályt is gyorsan összekovácsolta a nyári szünet után ez a 3 nap.