Hónap: 2019 szeptember

2019. szeptember 27-én, pénteken iskolánkba látogatott Laczkó Orsolya a Tüskéshátú madártanoda megálmodója. Orsolya az általa nevelt állataival (dolmányos varjú, füleskuvikok, fehérhasú törpesünök, leopárdgekkó, görögteknős és csigák) látogatja meg az óvodás és kisiskolás gyermekeket, hogy így igazán közelről megtapasztalhassák a minket körülvevő világot. 45 perces előadásai kérdezz- felelek típusúak, így könnyen beépíthetőek a tananyagba.  A gyerekek […]

Részletek

„Könyvtár”-nak nevezzük, pedig csak egy csoportszoba, lassan megtelő könyvespolcokkal. Mert kell a lelkünknek a tudat, hogy van hová betérni – otthoni olvasnivalóért, vagy épp órai munkához „kutatni”, esetleg kevés szabad percünkben a könyvszagú, színes lapokat forgatni. Tagintézményükben több más pedagógiai célunk mellett fontos szerepet szánunk az olvasóvá nevelésnek is, aminek szükségességét az anyaiskolai és a […]

Szegeden rendezték a Diák A,B,C Csaba Béla emlékversenyt és a 2019-es U16-os Európa Kupát Helyezések: U16:Márton Szalay:9. Diák A:Bereczk Blanka:2.🥈Bereczky Bianka:2.🥈Bereczky Bálint:3.🥉József Baráth:1.🥇 Diák C:Bóna Zalán:3.🥉Gyuricza Gyoma:3.🥉 Egerben rendezték a XX. Tóth Péter emlékversenyt! Eredmények: Diák C korosztályban:Gyuricza Gyoma 🥉Bona Zalán 🥇 Diák A korosztályban:Bereczky Bálint 🥇József Baráth 🥈 Pakson rendezték az Ifjúsági Serdülő Diák […]

Kedves Szülők, Kedves Kollegák! Szeretném felhívni a figyelmüket arra vonatkozóan, hogy az Oktatási Hivatal honlapján elérhető  már az aktuális, középfokú felvételi eljárással kapcsolatos valamennyi tudnivaló az alábbi linken: https://www.oktatas.hu/kozneveles/kozepfoku_felveteli_eljaras/tajekoztato_felvetelizoknek/2019_2020beiskolazas

Részletek

Mi az a Mazsola délután? Az 5-es osztályok beilleszkedése a felső tagozatra. Gyere el és mutasd meg, hogy ennyi idő alatt mennyire sikerült megismerned a felső tagozat mindennapjait. Lesz játék, móka, kacagás és persze a nyertes csapatok nyereményt, és minden résztvevő apró finomságot kap. Elevenítsd fel az észrevételeidet az felső tagozattal kapcsolatban, a megoldásokat a […]

Alig hogy elkezdődött az iskola, máris egy gyönyörű kiránduláson vettünk részt, mert szeptember 5-én, csütörtökön elindultunk három napra Szerbiába. Első programjaink Szabadkán voltak. Itt megnéztünk egy kilátót, ahonnan beláttuk szinte az egész várost. Ezután elindultunk Újvidékre, az Európa Kollégiumba, első szálláshelyünkre. A szállás elfoglalása után megnéztük a Péterváradi Várat, majd a Duna parton vacsoráztunk. Másnap […]

A Határtalanul program keretében Dunaharasztiból érkezett az a 45 fős diákcsoport, akik Szabadka nevezetességeit járták körbe. A program lényege a magyar-magyar kapcsolatok ápolása, vagyis, hogy az anyaországi diákok megismerkedjenek a határon túl élőkkel és az ottani látnivalókkal. Dunaharasztiból érkezett az a magyarországi diákcsoport, akik a Határtalanul program keretein belül több vajdasági város, köztük Szabadka látványosságait […]